Daewoo FRN-U20BEC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Daewoo FRN-U20BEC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

c*@c********************** 19-04-2023

geen service

Geschreven voor: Daewoo FRN-U20BEC

recent is het apparaat gaan "piepen", tot heden geen monteur kunnen vinden, die dit wil nakijken en Daewoo heeft geen service-adres meer in Nederland

Minpunten

• geen service

Peter 225 19-08-2008
Geschreven voor: Daewoo FRN-U20BEC

Na dramatische ervaring met Samsung voor Deawoo gekozen. Afgegaan op 1e indruk van koelkast en de uitstraling. Qua formaat komt hij niet dominant over in de keuken en de uitzwaai van de beide deuren is niet groot. Kwestie van wennen. Maar zowel de koel als vries ruimte heeft een mega bergruimte die praktisch en overzichtelijk in te ruimen is. Hij staat in een open keuken maar er zijn geen noemens waardige geluiden te constateren De koelkast doet bij ons in alle stilte zijn werk. Het koel houden van de producten. Je hoort de compressor wel aanslaan maar doet nagenoeg geruisloos zijn werk. Hij kraakt, borrelt of ploft niet wat ik bij mijn Samsung wel het probleem had. Deze koel/vries kast vind ik zeker mede de verkoop prijs stelling een goede aanrader / alternatief t.o staan van de gevestigde merken. Merk maakt mij neit uit, als het maar werkt waar het voor gemaakt is en eveneens betaalbaar. Onbekend maakt onbemind zegt men wel eens. Wij hebben geen spijt van onze aankoop.

Olga Spanje 10-06-2008
Geschreven voor: Daewoo FRN-U20BEC

Aangezien iemand mij naar mijn ervaring met dit model vroeg, bij deze mijn reactie.

Ik ben erg blij met onze aankoop van deze koelkast. Bij afleveren kan de deur er gewoon af, zodat ie alsnog door alle deuropeningen past. Verder lijkt de keuken ineens een stuk kleiner (in de winkel tussen andere apparaten leek ie niet zo groot), maar dat went heel snel. Het gemak dat ik ervan ervaar is geweldig. Ik heb nog nooit zo veel vries- en koelruimte gehad, en ik hoef ook niet zo te bukken als ik wat wil pakken. Ja, wat mij betreft is deze aankoop een echte aanrader. Echt waar voor mn geld!!